Tuesday, January 5, 2010

Jamuan akhir markaz lughah..

Tadi saya baru pulang dari jamuan akhir Markaz Lughah. Pagi tadi merupakan imtihan nihaiy atau peperiksaan akhir bagi semua pelajar. Agak menakutkan. Tapi Alhamdulillah..bilang cikgu Raijan dan cikgu 'Adalah, saya mumtaz dalam semakan awal mereka..insyaAllah, semoga saya benar-benar mumtaz dalam semakan sebenar..


pintu depan markaz lughah

Sungguh. Sebenaranya hati rasa sedikit sayu untuk berpisah dengan teman-teman yang menyenangkan dan yang menyeronokkan. Sedih untuk berpisah dengan cikgu-cikgu yang bersemangat dan sentiasa ceria..


makanan yang dihidang


kelas saya


dari kiri: cikgu Ala', pelajar..tak ingat nama, cikgu 'Adalah dan cikgu Raijan


sebahagian pelajar markaz lughah

Doakan saya teman..

4 comments:

  1. arr...gambar kte x cun...nak buat mcm mn??

    ReplyDelete
  2. apa..pakai purdah bukan nampakla comei ke tak.. apalah kak wani ni..(",)

    ReplyDelete
  3. salam...

    saya penuntut di malaysia,tetapi jika saya ingin menyertai markaz lughah di jordan boleh ke? bagaimana caranya?

    ReplyDelete
  4. wlkm wbt.

    boleh. tapi bayaran akan jdi lebih mahal sbb bayaran utk markaz lughah sahaja berbeza dgn kalau kita masuk markaz lughah dn terus mnyambung pngajian di university yarmouk..

    boleh hubungi majlis mahasiswa Yarmouk dkt fb.

    ReplyDelete

mohon pandangan.