Sunday, December 25, 2011

Final

Final akan bermula 3hb ini dan tamat pada 16hb Januari insyaAllah.

Alhamdulillah tidak berderet seperti second exams tempoh hari, cuma 7hb akan ada 2 paper iaitu Ahkam Tarikaat dan Fiqh Jihad.

Doakan saya ya.

Semoga Allah permudahkan dan lapangkan. Paling penting, semoga Allah mengurniakan saya kerajinan dan kesungguhan yang maksima. insyaAllah.



really an awesome video..!
serius terkejut bila di hujung video muncul nama seniors JUST dan students Yarmouk.

nota kaki:
-saya fanatik dengan 2 nama tokoh. Muhannad atThohir dan Muhammad alFateh. Justeru, saya menggabungkan keduanya menjadi: Muhannad alFateh. Comelkan? Dan itu nama bakal mujahid kecil saya, insyaAllah.^^.
(ramai orang kata sedap dan nak curi nama ini. haih)

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.