Friday, December 25, 2009

poem yang mencubit hati..



Tadi saya berjalan sebentar di ruangan Pewaris.net. Santai sahaja.
Tetapi ada satu yang menarik minat. Satu yang mencuit. Satu yang menyental. Satu yang menyentak.

Puisi ringkas yang sesuai untuk saya. Saya yang baru mengenal dunia dapur. Puisi yang membakar lagi semangat saya untuk terus belajar. Belajar untuk menjadi 'ratu' di dapur. hehe..

Sungguh. Tidak kira anda siapa. Tidak kira anda sang pengatur. Tidak kira anda orang atasan. Tidak kira anda manusia koporat. Atau siapa-siapa pun anda. Suami anda tetap manusia yang perlu diisi perutnya. Ingat itu. (saya kata pada diri)

Doakan saya teman..

2 comments:

  1. keep up trying....makanan hasna' not bad pun...just kdg2 tu terlebih perasa atau terkurang..kdg2 makann x perlu rasa sedap sgt yang penting ikhlas...mknn yg x sdp pun jadi sedap..ukhuwwah fillah..

    ReplyDelete
  2. syukran my lovely housemate atas kata-kata yang menaikkan semangat untuk terus belajar memasak daripada 2 orang chef yang hebat dan mantop ini..

    ReplyDelete

mohon pandangan.