Monday, March 23, 2009

doakan saya


Allah maha mengetahui yang terbaik untuk saya. Saya pegang itu. Kerana saya tahu Allah maha adil dan tidak akan sesekali menzalimi hamba-hambaNya.. Saat difikirkan, ajaib sungguh aturan Allah, bukan?

Saya masih ingat, ketika saya kecil, saya masih keliru dengan cita-cita dan impian saya.. Saya tidak pandai memilih dan tidak mahir untuk menentukan masa depan yang saat itu dirasakan terlalu jauh..

Namun, pejam celik, pejam celik, saya kini sudah berada di ambang dewasa yang harus bijak membuat keputusan.. Masa depan yang bukan untuk saya sahaja tetapi menentukan sama ada masa depan saya itu memberi sumbangan untuk masa depan Islam..

Justeru, doakan saya ya.. semoga saya istiqamah dalam pilihan saya ini.. semoga saya terus dalam mengejar keyakinan saya ini..

oh ya, saya terlupa mengkhabarkan pada kalian bahawa saya kini sedang sibuk menguruskan hal-hal permohonan dan pendaftaran saya ke Jordan..doakan saya ya..

2 comments:

  1. Salam kenalan

    ReplyDelete
  2. saya ingin bertanya....atau awak jelaskn dlm blog awak krn saya rasa awak org yg paling layak saya tanya.......saya telah lama hanyut dan lalai dlm kehidupan....apabila ingin kembali mengingati ILLAHI..saya rasa serbasalah sebab saya rasa clalu wat salah then taubt then wat lagi tak insaf2...kadang2 rasa malu nak taubat sbab nanti wat lagi ..saya tak dapatcontrol diri saya dari wat perkara cam tu..harap awak faham dan tolong jelaskn kpd saya,,THANKS...

    ReplyDelete

mohon pandangan.