Monday, March 2, 2009

Ada hikmahnya..


Allah Maha hebat..

Saya hanya mampu mengatakan yang itu untuk menggambarkan perasaan saya sekarang ini..

mungkin jika saya ceritakan pada kalian, agak susah untuk melihat apakah kaitannya kalimah awal saya dengan kisah yang telah saya lalui..

Blog pertama saya telah dimulakan seminggu yang lalu..tapi Allah izin saya tidak dapat meng'up date'nya kerana ada masalah yang saya tidak mahir untuk selesaikan..jadi saya terpaksa mulakan dengan yang baru, sedangkan saya ada banyak kisah untuk dicoretkan..

jadi saya tidak tahu untuk mulakannya di mana..:)

Apa yang boleh saya simpulkan di sini ialah Allah Maha hebat kerana Dia telah menghadiahkan saya ujian untuk melihat sama ada saya mampu konsisiten atau tidak dengan matlamat utama saya mewujudkan blog ini..

Semoga saya dapat istiqamah dalam kasih dan sayangNya, insyaAllah..

Doakan saya ya..

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.