Monday, October 19, 2009

sekadar membuang sawang..

Maaf kerana telah lama tidak mengupdate blog ini..Masa yang terlalu 'kedekut' begitu mencemburui..
Sekali lagi, saya masih menggunakan internet di makmal lughah kerana sakan saya masih tidak dapat ditembusinya atas alasan-alasan yang seakan-akan tidak wujud..(",)

Maha suci Allah yang banyak membantu dan memudahkan sepanjang kaki saya bertapak di bumi urdun ini.. Maha hebat Allah yang memeiliki segala kekuatan dan keagungan. Sungguh. Sejujurnya saya sudah cinta pada jalan ini. Saya sudah yakin bahawa pilihan yang saya lakukan dan pengorbanan yang telah saya korbankan selama ini berbayar dengan satu rasa penuh cinta terhadap bahasa para penyampai wahyu ini..

Meskipun susah, meskipun payah, insyaAllah..Allah sentiasa ada..

Saya mengajak diri ini dan kalian agar sentiasa menyuburkan rasa cinta dan rasa terlalu ingin menerima dan mempelajari bahasa ini walaupun perlu merempuh sejuta halangan dan kepayahan kerana di situ akan muncul rasa indah dan bahagia..insyaAllah..

Ingat kawan, muslim perlu senantiasa mencintai bahasa alQur'an..

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.