Thursday, June 4, 2009

saya hanya hamba, sahabat..

Sudah lama saya tidak menulis untuk post baru.
Hal ini kerana, saya tidak bisa menulis tanpa punya perasaan yang hadir bersama. Saya jadi takut andai saya tahu apa yang saya tulis bukan lahir dari hati saya.
Lebih-lebih lagi apabila blog ini sudah dikunjungi banyak orang. Saya bukan menyombong tidak membenarkan tetapi agak segan dan tidak selesa kerana matlamat blog ini diwujudkan sebagai tempat privasi untuk saya menulis pandangan-pandangan saya.

Sejujurnya, saya masih tidak sempurna. Saya masih perlu sentiasa berusaha keras untuk istiqamah dalam mengislahkan diri saya kepada yang lebih baik. Saya hanya seorang hamba.
Justeru, saya ingin memohon maaf andai saya pernah melukakan hati sesiapa yang mengenali saya selama ini. Maafkan saya sahabat, kerana saya hanya seorang hamba..

sincerely,
Lurv4Allah

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.