Thursday, July 2, 2009

Kem Hidup Bersama alQuran 1

Minggu ini saya benar-benar sibuk. Mungkin terlalu.

11-12 Julai, tidak lama lagi akan muncul. insyaAllah, KeARAH Perlis bahagian puteri akan menganjurkan Kem Hidup Bersama alQuran 1 selepas RiMBa 1 berjaya berjalan dengan baik pada 18 dan 19 Mac yang lalu. Cuma kali ini, peserta yang diambil, insyaAllah hanya dalam kalangan pelajar puteri tahun 4-5 Sekolah Rendah Seri Melati. Tema kem ini ialah 'Membina generasi Rabbani'...

Kem ini sebagai persediaan untuk menganjurkan RiMBa 2 pada bulan Disember ini. Lebih-lebih lagi pengerusi KeARAH Perlis bagi bahagian putera dan puteri telah bertukar tangan, jadi banyak juga ilmu yang perlu diperturunkan...(",)

Doakan ya semoga kem ini berjalan dengan lancar dan mendapat rahmat serta kasih Allah..

kesian juga tengok 'Azimah, nampak masih tak biasa untuk uruskan projek besar..tak apa, awal-awal lagi.. Tips saya untuk kalian, untuk berurusan dengan pihak atasan atau mana-mana pihak yang terlibat dengan projek anda, bawaklah bersama hati yang kering , muka yang tebal dan bibir yang selalu tersenyum..(",)

sebelum itu, sebenarnya saya menulis post ini untuk kakak saya. Beliau telah meminta pertolongan saya untuk mengambil beberapa keping gambar kawasan persekitaran MATRI.. justeru saya ingin mengadu atau menceritakan padanya tentang kesibukan saya ini.. Maaf ya kak yam.. Mungkin dapat ambil lewat.. mungkin selepas kem ini habis..;)

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.