Sunday, August 1, 2010

Tasjil Madah selesai..

Zuberto yang comel..
sekadar gambar hiasan

Alhamdulillah..baru selesai tasjil madah. Subjek-subjek untuk tahun 2, dan pastilah tahun yang tidak digelar 'sanfuurah' lagi. Tahun yang bakal menjadi senior kepada adik-adik. Semoga senior dalam pelajaran sekaligus senior kepada contoh akhlak dan keperibadian..insyaAllah..

Ini senarai 6 subjek yang bakal saya tela'ah kitab-kitabnya dan tatapi doktor-doktornya..:

madkhal ila 'aqidah Islamiyah 8-9
Mufahim Asasiyyah fi Tarbiyyah 11-12
Fiqh 'Ibadah 1 2-3
'Ulum alQur'an 3-4
Madkhal Lughah alFaransiyyah 9.30-11
Fiqh Mu'amalat 1 11-12.30

Semoga usaha dan tawakkal berganda untuk sem ini. Ingat Hasna', kecemerlangan dalam akademik juga merupakan alat untuk selalu menenangkan ibu..^_^

Doakan saya teman..

*Minta maaf kerana semakin jarang meng'up date' post. Malah, beberapa post yang diminta untuk ditulis turut saya tidak dapat memenuhinya lagi. Maafkan saya..insyaAllah, jika diizinkan, saya akan cuba.
*Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang tolong men'tasjilkan madah'..^_^
*Huh, perasaan bercampur baur..antara rindu dan takut.. Rindu unttuk pulang semula ke bumi Urdun bagi menatap sahabat-sahabat Malizi yang sentiasa di hati dan sahabat-sahabat Filistiini serta Urduni yang selalu diingati. Namun, takut untuk pulang ke kuliah yang dipenuhi suara-suara asing..hehe ^_^!

No comments:

Post a Comment

mohon pandangan.